Poszukiwania kremu na noc oraz początek fascynacji minerałami!

by - 11:50

Cześć :)

Dziś zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Skończyłam już krem Bambino, którego używałam na noc.



Muszę przyznać, odpowiadało mi zarówno działanie łagodzące podrażnienia jak również stopień nawilżenia. Poświęciłam mu odrębnego posta, więc zapraszam KLIK!

Poszukiwania nowego kremu uważam za otwarte!
Czego potrzebuję?
- mocnego nawilżenia/ natłuszczenia
- względnie dobrego składu
- może być lekkie działanie przeciwzmarszczkowe dla skóry 20+ :)

Pomożecie?

A drugi temat, to minerały.

Wczorajszy wieczór, w ramach relaksu po tygodniu nauki, spędziłam na poszukiwaniu odpowiedniego podkładu mineralnego.
Szczególnie przekonuje mnie skład i zbawienne działanie, w porównaniu z podkładami w płynie z drogeryjnych półek. A ze względu na różne wykończenie oraz stopień krycia, myślę, że zdołam znaleźć coś odpowiedniego dla mnie.
Jednak największy problem mam z doborem koloru. Wiem, że muszę celować w jasne odcienie neutralne, ale co więcej?
Zwracam się z prośbą do Minerałoholiczek, jak dobrać kolor podkładu w ciemno?
Minerały, której firmy polecacie?

Pozdrawiam! :))

22 komentarze

  1. Jak szukasz mocnego nawilżenia i natłuszczenia to polecam DERMEDIC HydraIN2.

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Ziaja krem oliwkowy : )
    Tu masz jego zdj. ; p
    https://www.twojekosmetyki.co.uk/catalog/images/Ziaja/ziaja_oliwka_krem_sucha_normalna.jpg
    Kosztuje ok 4zł. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez używałam bambino ,teraz garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takie tluste uzywam tylko na usta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na noc nakładam zazwyczaj kwasy albo oleje, także z kremem nie pomogę. Minerały omijam szerokim łukiem, bo byłoby to kolejne uzależnienie zapewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubie takich tłustych kremów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jesli odpowiadał Ci krem Bambino, spróbuj teraz kremu Dove. po nim skóra nie świeci się tak jak po Bambino. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również polecam krem Ziaja oliwkowy, są 2 wersje: normalna i lekka formuła:) mnie one nie zapychają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie musisz dobierać minerałów w ciemno. :) Np. Pixie oferuje pomoc w doborze - wystarczy wysłać do nich zdjęcie kawałka twarzy - zawsze odpowiadają, pomagają wybrać. :-) W necie znajdują się też odpowiedniki tradycyjnych podkładów.

    Minerały się wtapiają, czasem zdarza się, że jednej osobie pasuje kilka kolorów. :-)

    Na początek często dziewczyny wybierają EDM. Pixie ma b. bogatą ofertę. Ja uwielbiam Lumiere. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Nie wiedziałam, że istnieje taka możliwość :)
      Ja właśnie przymierzam się do zamówienia minerałów Lumiere, ponieważ zależy mi na dobrym kryciu :)
      Jak tylko ogarnę sesje, zajmę się tym :)

      Usuń
    2. Pixie też ma formułę z dobrym kryciem. ;) Mocno kryją też podkłady Lucy Minerels. :)

      Usuń
  10. Ja dla osób mających dostęb do firmy BEBE polecam krem w bardzo podobnym opakowaniu jak bambino.Bardzo dobrze nawilża,ale nie jest aż tak bardzo tłusty. :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że sporo osób poleca krem oliwkowy z Ziaji, mi akurat nie podpasował. Pozostawia bardzo tłustą warstwę na twarzy i zapycha pory no ale każdemu odpowiada coś innego :). W miarę pozytywne wrażenie zrobił na mnie krem oliwkowy z Avonu. Ideału nadal poszukuję :).

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uważam że bambino jest bardzo dobry xD
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tłuściutki - Emolium krem specjalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. La Roche Possay Hydreane Riche:) Lub kapsułki Dermogal

    OdpowiedzUsuń
  15. na forum wizaz jest watek od minerałów, wrzuc tam foto, i dziewczyny pomoga.
    jka dopasujesz kolor z jedenj firmy to wtedy szybko ci podpowiedza o pasujacych odcieniach z innej firmy, wiec bedzie łątwiej. niestety troche z tym klopotów, bo kolorów wiecej niz w drogeri;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z czystym sumieniem mogę polecić Ci krem rewitalizujący na noc Himalaya Herbals (http://himalayaherbals.pl/krem-rewitalizujacy-na-noc.html). Akurat dla dziewczyn 20+ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja polecam (dostępne w aptekach) cerkoderm 15- 15% mocznikowy z AHA (są też 30%) KREM intensywnie nawilżajacy i sluszczajacy. Kosztuje 15 zł. W składzie jest niestety alkohol i parabeny, ale skład jest bardzo krótki: Aqua, Urea Petrolate, Lactic Acid, Cetearyl Alcohol, Octyldodecanot, Glycerol, Polysorbate 40, mineral Oil, Glyceryl Stearate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben

    ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja polecam ten kremik http://www.uroda.com/produkty/NATURALIS-Aronia-Krem-kuracja-na-noc :) miałam go i jego jedyną wadą było to, że za szybko się skończył:(

    OdpowiedzUsuń