Lustrzane paznokcie: co Wy na to?

by - 12:48

Cześć dziewczyny :)


Parę dni temu, moja koleżanka, która wie, że prowadzę bloga o tematyce kosmetycznej, zapytała mnie, czy wiem jak uzyskać efekt "lustrzanych paznokci'. Stałam jak wryta, ponieważ nigdy o tym nie słyszałam i nie miałam bladego pojęcia, że coś takiego istnieje.
A jednak istnieje :) Co więcej, wygląda rewelacyjnie!

źródÅ‚o: http://blog.delamo.pl

PoszukaÅ‚am w internecie informacji na ten temat i co prawda, jest dość niewiele, jednak można coÅ› znaleźć. 

Źródło: http://blog.delamo.pl

Niestety bardzo trudno w Polsce znaleźć lakier, który dawałby taki efekt.

Myślę, że alternatywą dla lustrzanych lakierów, są srebrne lakiery holograficzne, na które ostatnio choruję!
Również można pokusić się o lustrzane naklejki na paznokcie, czy przyklajaną folię.
Na ebayu znalazłam również lustrzane sztuczne paznokcie, myślę, że na sylwestra mogą się przydać.
Tym bardziej, że cena nie jest wygórowana :)

Nie wiem jak Wy, ale ja na pewno będę się rozglądać :)

40 komentarze

  1. Bardzo mi się podobają, jednak tylko na perfekcyjnych paznokciach, których ja neistety obecnie nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie to wygląda..Może za jakiś czas ten trend przyjdzie do polski i będziemy mogły kupić takie lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już jakiś czas temu widziłam gdzieś te pzanokcie - i tak na nie zachorowałam...i próbowałam coś znaleźć o nich jakiś lakier ale nie udało mi się chyba jedynie naklejki.Ale rewelacyjnie to wyglada - zwlaszcza zloty!! Zaochana jestem w tych paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze na taki lakier nie trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. woow robi efekt, już zaczynam szukać takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na kilku blogach właśnie takie paznokcie. Byłam pewna, że to naklejki, a tu proszę hehe... ;) W życiu nie spodziewałabym się, że jest i lakier dający taki efekt. Mam nadzieję, że ta moda szybko się u nas przyjmie i będziemy mogły kupić te lakiery bez najmniejszego problemu w naszych drogeriach.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stargazer ma świetny lakier srebrny, wygląda prawie jak naklejki :) Ale w Polsce jak zwykle chyba go nie dostaniemy..

    OdpowiedzUsuń
  8. @Katie: Maybelline również ma coś podobnego w swojej ofercie. Mirror Magic.
    A efekt praktycznie identyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi siÄ™ efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. za mną już od dawna chodzą te lakiery, no ale niestety ciężko je dostać :( a na sylwestra byłby mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie to wyglÄ…da, ciekawe kiedy u nas siÄ™ pojawi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi siÄ™ to bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz o tym słyszę, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe te "lustrzane" paznokcie :)

    my-teenage-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. może nie lustrzany, ale bardzo ciekawy efekt można uzyskać malując paznokcie srebrnym lakierem do stempli essence- przyp. folijkę aluminiową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi siÄ™ ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten efekt, ale tylko na długich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. od ponad roku o nich marzę tylko o złotych<3 w teledysku mojej ukochanej beyonce zobaczyłam je pierwszy raz i przepadłam:D niech ktoś wymyśli taki lakier proooosze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Za mną od lat chodzi ten efekt, jednak nigdy nie było o nim u nas jakoś głośno i nie było w czym wybierać, było kilka pseudo lakierów tego typu, a choruję na taki lakier, boski na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  20. taki efekt uzyskamy naklejkamy MINX lub wszelakimi podrobkami ;) lakier taki chyba nigdy nie powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo interesujące aczkolwiek nie mmiałam jeszcze okazji nosić takowych na swych paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  22. "A my na to jak na lato"

    Przepraszam, wyrwało mi się ;)
    Efekt świetny, ale tylko dla idealnie gładkich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się wydaje, że taki prawdziwie lustrzany efekt mogą dać tylko porządne naklejki:) Bo o sztucznych paznokciach nie myślę, bo raczej mało kto lubi takie wynalazki z tych osob co noszą naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. sądzę że lakiery niestety nie dadzą takiego efektu, bardziej bym strzelała i kierowała się w stronę naklejek :) sądzę że to będzie hit zbliżającego się karnawału

    OdpowiedzUsuń
  25. może za jakiś czas dotrze ten trend :) bo wygląda to bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam o tym jakiś czas temu w jakiejś gazecie ale nie wiem czy sam lakier dałby taki efekt na naturalnych paznokciach, takich jak moje np., chyba że może nałożony na porządną bazę wygładzającą? Na pewno kiedyś i do nas dotrą te lakiery ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się, szkoda że w PL nie ma takich lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  28. to jest piękne :) pazurki wyglądają jak biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  29. od dawna marzÄ™ o takich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. efekt dość niezwykły, ale chyba ja bym się na coś takiego nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  31. Åšwietny efekt! Chcialabym miec choc raz takie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie paznokcie widziałam już dawno i szukałam sposobu, jakim można by osiągnąć taki efekt. Nie znalazłam jednak żadnej informacji ;/

    OdpowiedzUsuń