Tani a świetny tusz- Growing Lashes! :)

by - 16:41

Hej Wam! :)
Mój ukochany tusz już od bardzo długiego czasu to Wibo- Extreme Volume Lashes 
Zużyłam już chyba piąte opakowanie i gdy trzeba było wybrać się do Rossmanna wiedziałam co kupię.
Gdy dotarłam pod szafę Wibo, ujrzałam coś całkiem nowego- 
Maskara pogrubiająca stymulująca wzrost rzęs.

Cena jest bardzo zachęcająca, dlatego bez wahania skusiłam się tym razem na ten tusz.

Tusz ma głęboko czarny kolor i wyraźnie pogrubia. Czasami też skleja, gdy się z nim przesadzi. Ja jednak nie jestem maniakiem idealnie rozczesanych rzęs, więc w żadnym wypadku nie jest to dla mnie wada.
W zasadzie nie wiem czy jest na świecie maskara pogrubiająca, która by równocześnie perfekcyjnie rozczesywała rzęsy. 
Efekt na oczach wygląda tak:

Tutaj nałożyłam ilość standardową, jaką najczęściej noszę na co dzień.

Tutaj już nałożyłam więcej, żeby pokazać Wam, że tusz lubi się też skleić i robić efekt nóżek robala :)
(Jestem ciekawa: Jak Wam się podoba taka podwójna kreska?)

Jedyne czego się obawiałam, to gumowa szczoteczka, z dość krótkimi igiełkami. Jednak okazało się to zaletą, ponieważ dzięki swojej wielkości można nią dotrzeć do każdej rzęsy nawet w wewnętrznym kąciku.

Porównując ze szczoteczką Extreme Lashes, zielona jest zdecydowanie mniejsza.

Trwałość jest zadowalająca, cena jeszcze bardziej. Zdecydowanie mogę uznać ten tusz za Ulubieńca na równi z różowym :)

Co do pobudzania wzrostu rzęs, na razie niczego nie odnotowałam, jednak liczę, że jednak zadziała i będę mieć piękne długie rzęsy. :)

Pozdrawiam :*

10 komentarze

  1. Słyszałam wiele dobrego o różowym, ten wg mnie również daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłaś mnie tym tuszem :) już wiem co wyląduje w koszyku po następnej wizycie w Rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też growing lashes się spodobał. Teraz będę polować na różowy;) Zapraszam na mojego bloga. Znajdziesz tam dużo recenzji, szczególnie tuszów do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a w jakiej cenie ?
    mnie też się podobają takie małe szczoteczki ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you
    create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. many thanks

    my page - click through the following web site
    Feel free to surf my page : http://thecreatorof.net/sns/groups/travel-secrets-to-produce-your-voyages-exciting/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great article! We are linking to this particularly great article on
    our site. Keep up the great writing.

    My weblog ... Share Group

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to
    take a look. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Fantastic blog and excellent design and style.


    my webpage Click for source

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like it when people get together and share
    ideas. Great website, continue the good work!

    Review my homepage; credit bad Credit

    OdpowiedzUsuń
  9. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit
    and sources back to your website? My blog is in the very same
    area of interest as yours and my users would definitely benefit from a lot of
    the information you present here. Please let me know if this ok
    with you. Thank you!

    Look into my homepage; gymnast tube

    OdpowiedzUsuń