Moja pielęgnacja twarzy :)

by - 22:54


długo mnie nie było, ale miałam parę spraw na głowie :) jednak wracam!

Dziś chciałabym powiedzieć parę słów o pielęgnacji mojej skóry. 
Mam 20 lat, dość problematyczną cerę normalną, a przede wszystkim nadgorliwe palce, które wyciskają wszystko jak leci. Przez co często z drobnej zmianki, która zniknęłaby na drugi dzień, robię wielką ranę, gojącą się ponad tydzień. 
I nie umiem nawet tego pohamować. 
Zawsze jak kolejny obcy pojawi się na mojej twarzy, musi być od razu zlikwidowany :D
wpływa to b.niekorzystnie na kondycję oraz wygląd mojej skóry. 
Niestety nie umiem nic z tym zrobić, a wiem, że powinnam.. Słaba wola!
***

No ale nie to ma być tematem ;) to był wstęp, którym chciałam nakreślić mniej więcej to jakie wymagania ma moja skóra.

Rano twarz przemywam tylko wodą. Następnie nakładam lekki krem na dzień, obecnie mam ten krem z 

Garniera z łopianem.
Bardzo lekki, w sam raz pod makijaż. Szybko się wchłania, nie zostawia tłustego filmu.
Skóra się nie świeci, nie zapycha porów :)
Potem robię makijaż. Całe dnie jestem poza domem, więc gdy tylko wracam zmywam makijaż.
Under 20 ANTI ACNE
Mój ukochany produkt. Ma on konsystencję kremu. Zawiera drobinki, przez co delikatnie peelinguje skórę.
Jest bardzo odświeżający i ślicznie pachnie.
Używam go codziennie wieczorem.

Czasem skorzystam z pomocy szczoteczki do mycia twarzy for your Beauty z Rosmanna.
Wówczas mam wrażenie rewelacyjnego oczyszczenia! 

Gdy mam już umytą twarz tonizuję ją. 
Używam do tego toniku antybakteryjnego z Ziaji, Nuno.
Czy ma on jakieś wyjątkowe działanie? Nie umiem powiedzieć. Bo używam go od niedawna, jestem może w połowie buteleczki.
Na pewno ma ładny zapach, nie ściąga skóry.

Na noc nakładam krem 
Garnier: UltraŚwieżość
jest to mój faworyt.
U mnie spisuje się rewelacyjnie. Nie zapycha. Pięknie pachnie.
Nawilża i odżywia.

Gdy jest taka konieczność sięgam bo maści apteczne, mówię tu o:
Tormentiolu
Paście cynkowej
Maści ichtiolowej.

____________________________________________________
Jeśli macie jakieś pytania, piszcie!
Pozdrawiam :)



3 komentarze

  1. kurcze powiem Ci, ze uzywalam tego zelu z ziaji, i no niestety nic nie daje (poprostu myje i sie pieni, jest dosc wydajny, bo malenka kropelka wystarcza na umycie calej buzki); natomiast zarowno na garnierze jak i na under 20 sie zawiodlam! :( moze na mnie to zaupelnie nie dziala bo mam zaskorniki..., ale uzywalm produktow z tych firm przeznaczonych wlasnie do takiej cery...
    mam nadzieje, jednak ze Tobie beda sluzyc! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu, a mnie zaciekawiłaś żelem z Under20 :)
    czy masz może po nim jakieś problemy z przesuszonymi skórkami, zwłaszcza koło nosa, czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie mogę się powstrzymać jak mi pryszcz wyskoczy... głupi zwyczaj ale tak mam:(

    OdpowiedzUsuń