Wielki powrót po 3 latach nieobecności! lajfstyle- do dzieła!

by - 22:26

Cześć moje Drogie,

po bardzo długiej nieobecności, wracam do swojego blogowego dziecka.
Dlaczego?
Zatęskniłam, i to bardzo! Po tych 3 latach zdążyłam zapomnieć jak bardzo kochałam blogowanie, pisanie o kosmetykach, nowinkach makijażowych i paznokciowych.

Dopadła mnie wielka tęsknota- wracam! I to ze zdwojoną siłą.

Musimy wprowadzić tu trochę świeżości, odkurzyć wygląd i brać się do pracy.

Mam nadzieję, że ktoś mnie tu jeszcze pamięta? :)

Całuję Was,
Małgosia.lajfstyle!

5 komentarze

  1. Też właśnie wróciłam! Powodzenia trzymam kciuki za Ciebie i siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy kciuki za wytrwałość i wciągające teksty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Na pewno będę tu zaglądać :) Gdybyś planowała jakieś podróże w przyszłym roku polecam kanał elbląski rejsy Statek kursuje od kwietnia do października. Myślę, że naprawdę warto skorzystać z oferty,.

    OdpowiedzUsuń