Mój pierwszy raz z Golden Rose RICH COLOR! :)

by - 18:16

Cześć!
Piękny, ciepły dzień za mną. W powietrzu czuję wiosnę, a nadciąga zima stulecia! (brrr)

Kupiłam dziś nowy lakier z Golden Rose nr 27. Muszę przyznać, że przejrzałam parę recenzji i wiedziałam, że wreszcie muszę wybrać jakiś kolor dla siebie. Padło na śliczną, ciemną śliwkę. Bardzo elegancką ale też świetnie nadającą się na zwykły dzień.






Pazurki pomalowane. Pierwsze wrażenia:

+ lakier szybko schnie
+ 2 warstwy dają całkowite krycie
+  bardzo ładnie błyszczą (ciut żelkowe wykończenie?)
+  atrakcyjna cena 7zł
-   nieszczególnie lubię grube pędzelki. Nie ułatwia mi to malowania :(

Co sądzicie? :)
Miłego wieczoru!

12 komentarze

  1. Ale mi się on podoba! :) Ja też ostatnio kupiłam pierwszy lakier z tej kolekcji, ale czarny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor! Mam kilka lakierów z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona, chociaż niektóre szybko się ścierają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą serię/ jakosciowo są fantastyczne, a ta śliwka mnie naprawdę zauroczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, lubię takie ciemne i "głębokie" :) Faktycznie całość elegancko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny kolor!
    I paznokcie imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier ma przepiękny kolorek, taki elegancki,

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor. Też mam zamiar kupić coś z tej serii Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie ten sam kolor i go uwielbiam :) Bardzo klasyczny. U mnie utrzymuje się dobrych kilka dni (4-5). Uważam, że lakiery z serii Rich Color są świetne, jedna z lepszych jakie ma w swojej ofercie Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory pazurków ;)

    OBSERWUJEMY ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mam ten sam odcień GR w świetle dziennym jest prawie czarny. Z tej serii mam innego ulubieńca, cudną czerwień nr 24, polecam!

    OdpowiedzUsuń