Ziaja: kozie mleko nawilżanie, krem 1 do cery suchej

by - 18:39

 Cześć!

Zdecydowanie nie lubię gdy kończy mi się krem do twarzy. Zazwyczaj robię rekonesans internetowy, żeby uniknąć przykrych niespodzianek. Parę kremów już mnie rozczarowało, dlatego nie lubię kupować kota w worku.

Potrzebowałam czegoś taniego, lekkiego, dobrego pod makijaż. Wyszperałam w internecie, że ta seria Ziaji cieszy się dosyć dobrymi recenzjami i bez większego namysłu kupiłam kremik. W promocji zapłaciłam za niego śmieszne pieniądze, około 7zł :)


Powoli zbliżam się do 25 lat. Magiczna granica, po której nasza skóra zaczyna się coraz szybciej starzeć. Na opakowaniu widnieją informacje o "przeciwstarzeniowym" działaniu kremu.
Czy faktycznie w to wierzę? Oczywiście, że nie.
Jednak jeszcze w tym wieku muszę zadbać przede wszystkim o nawilżanie.

Aczkolwiek poszukiwania dobrego kremu dla młodej skóry o lekkim działaniu przeciwzmarszczkowym uważam za otwarte!


Krem nakładam codziennie rano, po oczyszczeniu twarzy. Ma lekką konsystencję, szybko się wchłania i ma przyjemny zapach. Spodziewałam się, że będzie on ciut mniej intensywny, jednak całe szczęście nie jest dla mnie uciążliwy.

Ładnie współgra z makijażem, nie świeci się, nie roluje.

Niestety nawilżenie jest tylko doraźne. Gdy krem jest na twarzy- skóra wygląda lepiej, gdy tylko zrobimy demakijaż skóra znów jest sucha.

Skład niestety nie powala na łopatki. Trójglicerydy tuż po wodzie mogą niepokoić właścicielki skóry skłonnej do zanieczyszczeń, czy trądzikowej. Dość wysoko w składzie widnieje też gliceryna.
Mnie, na szczęście, krem nie wyrządził krzywdy, mimo, że daleko mi do ładnej, gładkiej skóry.


Zużyję połówkę, która mi została i poszukam czegoś lepszego. Na jesień/zimę na pewno przyda się bardziej odżywczy krem.
Macie jakieś typy? Mogą być także produkty apteczne :)

Buźka!

9 komentarze

  1. Lubię krem 2 z tej serii i na pewno kupię go w tym roku na zimę! Z Ziaji polecam Sopot Spa, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii Sopot Spa miałam jedynie micela, który okazał się jeszcze gorszy niż zły :D
      Ale o kremie chętnie poczytam, dzięki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest przeciętniakiem :) i nie powrócę do niego :)

      Usuń
  3. Dla mnie bardzo treściwy jest apis żurawinowy ale mam skórę trądzikową więc dla mnie większość kremów jest treściwych, może fitomed albo po prostu zmieszaj krem z olejkiem hipp czy babydream?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra jest raczej normalna, która czasem się przesusza. Ale kremy odżywcze bardzo lubię i najchętniej sięgam własnie po takie.
      Poczytam o fitomedzie! To coś jak Physiogel?
      Dzięki za info! :*

      Usuń
    2. Nie wiem, nie miałam Physiogel. Apis jest bardzo dobry zerknij też na niego.

      Usuń
  4. ja miałam kiedyś z ziaji jakiś oliwkowy chyba, taki w zielonym słoiczku ;) spisywał się jeśli chodzi o nałożenie go wieczorem przed pójściem spać bo dobrze natłuszczał ;)

    bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam całą serię, szczególnie za zapach! :) Kupuję wszystkie kosmetyki Ziai przez internet: https://e-ziaja.com/pl/159-kozie-mleko-ziaja-

    OdpowiedzUsuń