Fluid matujący Under 20, dobry fluid w fajnej cenie :)

by - 14:29

Cześć Dziewczyny :)

Na fluid Under 20 skusiłam się po przeczytaniu wielu pochlebnych recenzji ponad 2 miesiące temu. Wówczas moja skóra była w ładniejszym, cieplejszym odcieniu i odcień 110 sandy matt pasował idealnie.
Teraz jest już zbyt ciemny, dlatego zastąpiłam go czymś nowym.
Ale do sedna.


Czy dołączam do grona dziewczyn, którym ten podkład przypadł do gustu?
Zdecydowanie tak :)


+ Odpowiadał mi stopień krycia, który oceniłabym na 7 (w skali od 1-10).
+ Miał śliczny, winogronowy zapach, który nie był też zbyt intensywny i z czasem stawał się niewyczuwalny.
+ Z odcieniem udało mi się trafić idealnie. Choć wybór jest naprawdę mały, (3 kolory) myślę, że znajdzie się tam również coś jaśniejszego. Jednak typowe bladziochy nie znajdą tam koloru idealnego.
+ Po przypudrowaniu utrzymuje się spokojnie 12 godzin.
+ Do pompki też nie mogę się przyczepić, działa tak jak należy. :)

Czy posiadaczki cer tłustych i mieszanych mogą liczyć na całodniowy mat?
Niestety nie. Chociaż mam skórę normalną, która w okresie letnim lubi się troszkę zaświecić, za każdym razem musiałam twarz przypudrować. Fluid w duecie z pudrem transparentnym MySecret sprawdzał się bardzo dobrze.

Czy zauważyłam działanie anti! acne?
Nie, ale nie wiem czy faktycznie istnieje fluid, który mógłby przeciwdziałać wypryskom. Szczerze wątpię ;)


Cena: 16zł
Pojemność: 30 ml

Przypuszczam, że prędzej czy później wrócę do niego :)
A jakie są Wasze ulubione mazidła do twarzy? 

37 komentarze

  1. winogronowy? :D wydaje mi sie, ze to grejpfrut :)
    ale oceniam go rownie dobrze jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może to grapefruit.. Tak czy owak, przyjemny zapach :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zdecydowanie grapefruit, na opakowaniu nawet jest napisane ;)
      Też go lubię ;))

      Usuń
  2. ja go kocham! jeden z moich ulubionych podkładów, ale tylko wtedy gdy jestem lekko opalona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej czytam o tym podkładzie i zastanawiam się nad kupnem. Zastanawiam się tylko, jaki jest poziom krycia Under20 w porównaniu do Revlona CS:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CS ma mocniejsze krycie, ale i wygląda mniej naturalnie. :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź:)

      Usuń
  4. Jak za taką cenę, to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała się na niego skusić kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moj podklad niedługo się skończy więc zaczynam się za czymś nowym oglądac:0
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku byłam zakochana, zapach, trwałość ... później się zaczęło ... krycie żadne, trwałość z dnia na dzień znikała .. nie kupię, bo nie warto !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o nim sporo pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogę się przekonać do kosmetyków Under20, pare razy bardzo się zawiodam, ale o tym fluidzie dużo dobrego czytałam więc może przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam potrzeby używania fluidu, ale wiem, że kiedyś się na niego skuszę bo wszyscy go chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zaczynam testować Garnier BB do skóry z niedoskonałościami,wkrótce recenzja,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Planuję jego zakup już od sierpnia ;) może wreszcie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo go lubię :)ale teraz zastanawiam się nad zakupem czegoś nowego, niekoniecznie matującego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde, a ja się nadal nie mogę do niego przekonać i w ogóle do tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu i aktualnie nie używam podkładów ale bardzo lubię affinitone :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja go już nie lubię, strasznie mnie zapchał, w życiu nie miałam tylu wyprysków naraz, a szczególnie na policzkach gdzie nigdy przenigdy nie miałam żadnego pryszczyka!
    Chociaż na poczatku bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, mnie też strasznie zapchał. Co do efektu matowienia to również nie zachwycał, juz po godzinie dwóch świeciło mi sie czoło oraz broda. Do tego dla mnie zbyt sztuczny nachalny zapach, chociaż wiem że zapach to kwestia indywidualna :)

      Usuń
    2. Wg. mnie to też nie jest podkład matujący, co zaznaczyłam w poście :)
      Zapach faktycznie, jednym pasuje, drugim nie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. ja też go bardzo lubię u mnie(mam cere mieszaną) matuje prawie na cały dzień więc dla mnie ma baardzo duży plus

    OdpowiedzUsuń
  18. też go polubiłam po wakacjach, ale niestety moja skóra bardzo zbladła i już się dla mnie nie nadaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, a zostało go jeszcze troszkę :( Może uda mi się go wykorzystać mieszając go z czymś jasnym.

      Usuń
  19. nie urzywałam go ;) zawsze biore podkłady z Eveline teraz skuszę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny fluid za śmieszne pieniądze. Niestety bardzo przeszkadza mi jego zapach (produkt jest mocno perfumowany - wyczuwam w nim chemiczny zapach coś podobnego do grejpfruta). Niestety nie oceniłabym jego krycia na 7, w skali 1-10 krycie oceniam na mocną 5. Jeżeli macie kłopotliwą cerę z niespodziankami to on Wam ich niestety nie zatuszuje. Bez korektora się nie obejdzie w jego przypadku. Konsystencja nie jest ani lejąca, a nie zbita - taka mazista, nie bardzo przypadła mi do gustu. Wolę gęstsze podkłady, takie w konsystencji kremu. No ale w sumie to jest fluid... Mam mieszane uczucia co do niego, najkorzystniejsza jest jego cena. Nie wiem, czy w przyszłości jeszcze się na niego skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mam ten podkład, tyle, że w odcieniu 120. Również bardzo, bardzo go lubię i niedawno do niego wróciłam, bo już wystarczająco zbladłam po wakacjach :) Używam go naprzemiennie z Lily Lolo i oba podkłady lubię chyba na równi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się strasznie święcę po nim ale po przypudrowaniu na pewien czas może być. Zapach mi nie przeszkadza, bo szybko znika. Ogólnie nie jestem nim aż tak zachwycona, jak myślałam, że będę po tylu pozytywnych recenzjach ale pewnie go skończę bo to taki porządny średniaczek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wyobrażam sobie, żeby go nie przypudrować. W tej kwestii nawala na maksa :(
      Buziaki

      Usuń
  23. bardzo go lubię choć zazwyczaj stosuję go z mocno kryjacych EL DW :]
    solo tez daje radę :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Matuje średnio, ale w sumie i tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń