Paczuszka od Hean, prezent także dla Was :)

by - 11:00

Cześć!
Dziś odwiedził mnie kurier z przesyłką od firmy Hean, z którą już miałam okazję współpracować :)
Pani Magda przygotowała także niespodziankę dla Was, która prezentuje się bardzo ciekawie!

Zacznę jednak od kosmetyków, które otrzymałam do testów :)


Muszę przyznać, że kolorystyka pasuje mi idealnie i jestem bardzo szczęśliwa, że otrzymałam bazę, o której wiele dobrego czytałam oraz paletkę cieni, których swatche wyglądają genialnie! Równie ciekawie wygląda cień z serii Art.

Ostatnio narzekałam na braki w gamie fioletów! :) 


Już od jutra zaczynam wielkie testowanie i szczerze przyznaję, nie mogę się doczekać! :)

Post o Rozdaniu pojawi się już niebawem, więc bądźcie w gotowości ;))

Pozdrawiam,
buziaki!

26 komentarze

  1. Jestem ciekawa tej bazy. Koniecznie daj znać jak się spisuje. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie koniecznie powiedz co i jak z tą bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ta baze :) Kilka dni temu tez dostalam od Hean kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię firmę Hean - czekam z niecierpliwością na recenzje i rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bazę opisywałam już u siebie, jestem świetna!

    Ciekawią mnie cienie i ich pigmentacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ta maskara, a na baze mam duza ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta baza jest świetna! moje kwc

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ogólnie ciekawa jakością produktów firmy Hean, ponieważ wiele się o niej teraz słyszy a ja nigdy nie miałam okazji wypróbować czegokolwiek z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bazę uwielbiam a czwórkę cieni oglądałam i przypadła mi do gustu, świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie są w moich ulubionych kolorach :) Szkoda, że te kosmetyki są dostępne tylko przez internet (przynajmniej dla mnie).

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedys chcialam kupic ta baze na allegro ale w oncu kupilam inna - tez jestem jej ciekawa:) no i czekam na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji jeszcze korzystać z kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki sa super, oporcz tuszu ktory mi nie podszedł, a to 2 az juz wspolpracujesz z ta sama firma?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy :) jeszcze nic nie używałam tej firmy, także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym chciała bazę i tą paletkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tą bazę i jest taka sobie, może być :) cienie fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te cienie ART :)

    http://my-teenage-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zapodałam info u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka cieni ma świetne kolorki...

    OdpowiedzUsuń