Paletka cieni Make up Academy- Heaven & Earth!

by - 14:39

Witam Was bardzo serdecznie 

Dziś chciałabym pokazać Wam prezent jaki dostałam od mojej kochanej, uczelnianej koleżanki (:* !!!), która wróciła z UK. Jeszcze raz serdecznie dziękuję! :) Paleta cieni, którą już od dawna chciałam mieć.



Paletka 12 cieni MUA. Jest to tańsza alternatywa dla cieni Sleek, a porównywalna z ceną paletki Beauty uk. Dostałam ją dziś, więc zapewne niedługo pojawi się makijaż. Wszystkie cienie są metaliczno/ perłowe, a parę z nich ma złote drobinki. Mam już paru faworytów, ale więcej będę mogła powiedzieć niebawem!





Będę starać się, aby raz na trzy dni pojawił się jakiś post. Mam masę zajęć, więc blog będzie aktualizowany niestety troszkę rzadziej. 

Buziole!

30 komentarze

  1. świetna ta paletka ;) Koleżanka zresztą też ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , daj znać czy mozna zamówić w polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. w pierwszej sekundzie właśnie pomyślałam że to sleek an

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa.. Cudne kolorki.. Czekam na więcej swatchy, recenzję i próbne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taki prezent też bym się nie obraziła. Śliczna paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolory!! orientujesz się gdzie można kupić i w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka dobra koleżanka :) ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paletka! rzeczywiście przypomina nieco sleekowy Au Naturel - gdy zobaczyłam zdjęcie na miniaturce w blogrollu byłam pewna, że to Sleek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam cień pojedyńczy z MUA i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam tą paletkę i ostatnio zrobiłam prawie identyczne fotki, ale jakoś nie mogę się zabrać za napisanie notki o niej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kolorystyka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ci zazdroszczę :) Ma piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne cienie! mam sporo podobnych, może zaprezentujesz jakiś tutorial do makijażu? byłabym wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę tą paletkę! Można ją kupić w Polsce? Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama bym chciala taki prezent dostac mimo ze wole jednak maty :D
    mam nadzieje ze zrobisz z nia jakis makijaz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne kolorki, daj mi Boże taką koleżanke! ;) haha
    zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ulubione kolory!
    Zazdroszczę Ci tej paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna jest ta paletka. Również bardzo zazdroszczę. Zdecydowanie moje kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od dawna ją chcę,tylko nie mam kogo poprosić bo w PL jest niedostępna:( a choruję na nią bardzo mocno...Gdyby któraś z was miała jakieś dojścia,to możecie do mnie napisać,ucieszę się. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. paletka skradła mi serce:)

    OdpowiedzUsuń