Opalanie, przyspieszanie i ochrona!

by - 14:00

Witam Was! :)
DziÅ› temat letni i dość aktualny, jednak ze wzglÄ™du na naszÄ… polskÄ… pogodÄ™ można z tym polemizować.  ChciaÅ‚abym dziÅ› przedstawić Wam trzy produkty, z których jestem zadowolona i myÅ›lÄ™, że za takÄ… cenÄ™ warto je wypróbować.


Zacznę może od Kremu Ochronnego na słońce firmy Dax z filtrem 30. Kupiłam go parę dni temu w Rossmannie, ponieważ postanowiłam, że będę używać go w upalne dni przede wszystkim na twarz. Jednak po jednym seansie na słońcu, na drugi dzień wychodząc na zewnątrz użyłam go także na ramiona i dekolt.

Krem ma dość lekką konsystencję, więc świetnie nadaje się na twarz. Nie bieli jej nawet w najmniejszym stopniu. Faktycznie skóra nie jest po nim matowa, jednak nie matowienie jest jego zadaniem.

Jedyna rzecz, która bardzo delikatnie mnie drażni to dość intensywny zapach, za którym nie przepadam w gorące dni.
Jednak zaznaczam, że to błahostka.
W opakowaniu dostajemy 75 ml.
Wahałam się czy wybrać krem dla dzieci, czy zwykły krem do twarzy firmy Dax. Wybrałam jednak krem dla dzieci, ponieważ miał większą pojemność a był w tej samej cenie.

Cena: ok. 13zł
Rossmann
Tak krem wygląda po roztarciu. Jest lekki i ładnie nawilża skórę.

Przy kasie w Rossmannie kasjerka dała mi także gratis, produkt bezpłatny, którego chyba w takiej formie nie można kupić.

Jest to balsam po opalaniu, który idealnie się spisał po paru godzinach spędzonych na słońcu.
Świetnie nawilża, chłodzi i podobno utrwala opaleniznę.
Jest lekki i bardzo szybko się wchłania. Jest delikatny i nie podrażnia skóry.

W tubce jest 100ml, które chętnie wykorzystam, ponieważ bardzo lubię takie produkty.

Jeśli potrzebujecie kremu z filtrem polecam udać się do Rossmanna, być może jest nadal ta promocja! :)


I ostatni produkt, który bardzo lubiÄ™ i używam już od daaaawna, to masÅ‚o kakaowe ziaja przyspieszajÄ…ce opalanie. 
Zdecydowanie mogę powiedzieć, że skóra opala się szybciej, opalenizna jest piękna i intensywna.

Produkt ma formę, która nie wszystkim może odpowiadać. Tłusta oliwka, która się nie wchłania, a pozostaje na skórze do chwili umycia.
Jest to dość uporczywe szczególnie podczas pobytu nad morzem i stałym kontakcie z piaskiem.


Kosmetyk nie zawiera filtrów, więc aby opalanie było bezpieczne producent poleca użycie kremu z filtrem a dopiero po paru chwilach tego masła.

Nadaje się do opalania także w solarium.

Czy poprawia koloryt skóry, nie zauważyłam.

Cena: ok.10 zł.

Jest to mój KWC na każde wakacje! :)



Pozdrawiam!! :)

1 komentarze